Lite allt möjligt

Insåg i dag att jag bara har tre helger kvar, TRE !!!!!!!!!! Vart tog tiden vägen ?!?!?! Efter flytten har tiden bara försvunnit :S 
Känns så konstigt, idag va jag i alla fall ute och promenerade i SC med min värddotter, det va en massa hästar där, o hoppas att jag hinner åka och rida med min hf innan jag åker hem. 
 
 
 
 
 
Sen skickar jag med lite mer halloween bilder :p 
 
Annars händer det inte så mycket härborta, brottas med känslorna att snart åka hem...
Ena stunden vill man inget heldre än att åka hem och andra vill man bara stanna och uppleva mer saker !
Det stämmer att från det tillfället man sätter sig på planet från Sverige har man hjärtat på två ställen. 
Var man än är, kommer man alltid sakna någon och något !!
 


Kommentarer
Svealinnea

Heeeej!
Asso de där åka hem-känslorna är helt störda. Snacka om att de går upp o ner. Om du behöver prata säg bara till :) kan bara säga att du kmr klara Sverige helt perfekt!

Svar: Ja de känslorna är helt konstiga ! Tack, ska komma ihåg det.
Livet i New Jersey

2013-11-03 @ 20:09:11
Morran

Tur att Nea kommenterar, tycker annars att det är lite dåligt gensvar ...
Ska bli skönt att få hem dig, förstår att det känns konstigt och att känslorna åker berg och dal bana. Jag hoppas du kommer må bra och trivas när du kommer hem så du inte längtar tillbaka mer än att du trivs hemma!
För jag längtar extra mycket till jul i år, ska bli så härligt att få hem dig, "älskade unge".
Var rädd om dig och stor Kram från mig

Svar: Ja det e tur jag har henne!! Det behöver du nog inte vara rädd för, kommer nog trivas bra som vanligt, man brukar ju säga " borta bra men hemma bäst" :)
Tack det samm, massa kramar !
Livet i New Jersey

2013-11-05 @ 09:30:00
Stina

längtar efter dig kusin <3 Ska bli så kul att få höra dig berätta allt sen :) Ser ut som att hösten har kommit till er med :) Hur varmt har ni det nu? Kram <3

Svar: Vad roligt att du hittat hit :)) Längtar efter dig med !! Ja nu är den här på riktigt :/ kanske på tiden ;)
Idag va vi nere på ca 7 grader, men vissa dagar kan vi vara uppe i 20. Så det varierar ganska mycket :) kram <3
Livet i New Jersey

2013-11-05 @ 22:07:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0