Middagsvårigheter

Idag stod jag för middagen, och jag lagade pasta carbonara med mini "pizzor" gjorda på squash och färdiga Texas toast :) 
En åt som vanligt, ingen kommentar alls, en annan åt så han va så mätt att han fick lägga sig på golvet. ( vilket jag tar som ett bra tecken ;) ) 
En tredje sa flera gånger att det va super gott och undrade om jag kunde lagga samma sak hela veckan ut! 
Den fjärde va inte lika glad i maten... Tog en timme att äta färdigt o då hade jag inte ens blandat allt.. 
Men men man kan inte göra alla glada, tills sist va alla mätta o goda :) 
 
Måste bara berätta om mina smoothies som jag gör nästan varje dag, o idag blev den riktigt bra !
Hade i jordgubbar, mango, lite grönkål, cocosvatten, äpple och lite citron. Blev en lite konstig färg, något mellan grönt o rött, men den blev så fräsch o god! Perfekt med en vitaminboost nu i förskylnings tider :) 


Kommentarer
Svealinnea

Äntligen! Cocosvattnet kan användas till något utan att smaka pyton. äckligare vatten får man ju annars leta efter ;) smoothien låter zupergod som Busan alltid säger :)

Svar: Ja äntligen något man kan använda den till :)
Livet i New Jersey

2013-11-07 @ 08:20:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0