Packa, packa o packa lite till !

Igår efter ridningen, som va väldigt mysigt, men kallt :) 
packade jag, höll på i timmar, kollade igenom gamla papper, tog ner kort och packade i väskorna! 
Så nu är allt ner packat utan skor, lite kläder o toaartiklar ! O det är faktiskt lite plats kvar :) men har dock inte vägt den än... 
Min fin lilla häst, som höll på med huvudet hela tiden ;) 
Idag är min nästsista vanliga arbetsdag, o imorgon firar jag 1 år i USA :O 
Fatta, ett år sedan jag sa hejdå till alla !! tror det är 28 dagar till jag ser igen! 


Kommentarer
Anonym

Grattis till att ha en resväska som är större invändig än utvändig . Jag får det till 27 dagar tills vi får krama dig men vi är nog lite före här.

Svar: 27 dagar låter bättre ;) ja det e tur de !
Livet i New Jersey

2013-11-26 @ 14:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0