Fetma

Läste på Aftonbladet om fetman i USA, de hade någon special vecka om det. 
Det roliga är dock att jag inte sett så mycket av fetman än, visst
är folk lite tjockare här än Sverige, men inte så stor skillnad!
De flesta äter sämre här än hemma, men det beror ju på vart man är och vad man är van vid ;)
mina delstater va ganska långt ner på listan, New Jersey runt 40e plats av alla delstater och North Carolina på 17e plats. Men Louisiana va på första plats, så när vi besöker New Orleans' lär vi nog se en del del av "fetman i USA"
 
 
Fredan är redan här och helgen är snart inne ::) 
 Skönt att sova ut och imorgon kanske jag ska träffa två au pairer i Down town Charlotte, håller tummarna :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0