Förskyld igen ..

Förra veckan va jag ju sjuk, blev bättre under helgen o denna veckan började riktigt bra, va riktigt träningsugen och kände mig full av energi :D 
Igår vaknade jag upp med ont i halsen igen... Aww, ville ju inte vara förskyld igen, men men tar det lite lagom lugnt och äter massa frukt !!
har hittat våran blender, så gör en massa smoothies, mums :) 
 
fredag är här igen, på söndag ska jag på en amerikansk fotbolls match, det är vårat cluster möte för denna månaden, o ska bli väldigt kul. ( även om jag inte riktigt förstår sporten, men som min värd mamma säger, det är snygga killar i tajta dräkter, mer behöver du inte förstå... ) 
Imorgon kanske vi ska på en rodeo !!!!! :D 
Har letat o letat, men inte hittat någon, men sen skrev någon om det på Facebook :) 
berättade  om det för min värdmamma o de kanske vill gå med mig, yey :) 
hoppas hoppas vi går, vill verkligen se en rodeo när jag är här !!!
vad har ni för planer för helgen ? :) 


Kommentarer
Morran

Tycker din värdmamma har en rolig syn på amerikansk fotboll och det viktigaste med att gå och se en match!
Hade varit kul att följa med...skojar får be gubben showa lite!!!
Kanske är det som ska hända i helgen???
Vi har serveringen på skördefesten, har bakat äppelkakor och handlat till kvällen.
Ska också fira gubben som kommit ifatt nu!!!
Annars lugnt och skönt.
Kramar

Svar: Haha, håller med !! ja det måste ni ju fira, hade så kul :)
Låter bra, puss å kram
Livet i New Jersey

2013-10-19 @ 13:00:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0