Halloween fest med FloRida :D

Igår va det dax för halloween festen ! 
Började med att och göra naglarna med min värd mamma och dottern. 
kändes lite konstigt att att bara be om svarta naglar ;) 
sen åt vi lunch och köpte en massa frukt till mig, yey !!
Började sen göra mig ordning, ville ha riktigt sotiga svarta ögon och stort tovig hår, men slutade så här :) 
Lite blanade bilder från kvällen, som va sjukt rolig ! 
vi hängde först runt lite, sen började vi gå till scenen. Vi var ganska tidiga, så kunde stå precis bakom VIP delen :) 
Det va först lite förband och sen kom " Bonnie " från vampier diaries, väldigt olik från tv serien..
lite efter 22 kom huvudakten, FloRida :D 
när de ropade upp honom blev det kaos o ett litet bråk uppstod nära oss och det va sjukt trångt !!
men förutom det och lukten av cigg, sprit o droger va det sjukt kul :) 
kan bara meddela att jag inte gjorde något av det, både för liten och jag körde :p 
FloRida 
"Bonnie" 
FloRida gick runt i publiken, så va ca 15 meter ifrån honom :) 
FloRida :) 
varit på den största festen i Charlotte, de har den varje år, men ändå - check 
varit med i värdens största maskerad tävling - check 
Sett FloRida live - Check 
en minnersvärd kväll - check :) 


Kommentarer
Svealinnea

Vad roligt det låter :) låter hur kul som helst ju! Jag ska till Lund på onsdag o ser fram emot det. 2veckor hemma o sen på minimini-semester, precis lagom.

Svar: Ja det va roligt :)Va skojigt, vad ska du göra där?
Livet i New Jersey

2013-10-28 @ 07:41:38
Elin

Ser ju jätteskojsigt ut! Tack för kortet! kom fram precis lagom faktiskt, nu åker jag till Ungern på onsdag. :)

Svar: Vilken tur att det kom fram i tid :) Va skojigt för dig, hoppas du får det roligt !!
Livet i New Jersey

2013-10-28 @ 10:47:06
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0