Lite blandat.

Förra inlägget blev inte som jag trodde, haha va inte så jag hade skrivit det :p 
Det jag skulle ha skrivit va att vi är lite sjuka här, nu är det min tur har lite feber occh ont i halsen. 
Men det jobbigaste är att jag går runt och fryser hela tiden.. Igår hjälpte inte en dusch eller 4 koppar the/varm mjölk o honung...
 
Nu har hösten också kommit hit, från att i söndgas gått runt och svettas i shorts o linne.  till igår när jag frös i långbrallor och tröja.. (kanske bara va jag som frös i det, men inte bara jag som tyckte det hade blivit kallare!) 
Idag är det finare, men fortfarande lite kallt!
Lite bilder sen i Söndags :) 
 
 


Kommentarer
"sommargästen" Helena

Krya på dig Sandra.
I måndags träffade vi din farmor o farfar på Ullared och vi åt lunch tillsammans med dom. Sen fortsatte dom till Spahotell i Varberg i 2 dar. Pratade med dom lite dan därpå och de verkade så belåtna med härliga behandlingar och god mat.
Hoppas du snart är frisk för sen går ju tiden snart till du lämnar det stora landet.

Svar: Tackar, vad trevligt !Låter för skönt !
Ja det är inte så mycket tid kvar..
Livet i New Jersey

2013-10-10 @ 22:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0