Pirat pirat pirat

Haloween är ju väldigt stort härborta. Måste ta lite kort så ni får se hur mycket en del hus är pyntade !!
ska gå på en stor haloween fest som en radio kanal har. flo ride ska spela och Bonnie från vampier diaries ska vara där också :) 
hoppas det blir lika kul o coolt som det låter !!
Har varit och kollat på kostym många gånger, finns så mycket. Men slutade med att jag tog budget valet, pirat. 
Köpte en dräkt och sen ska jag låna min värd mammas skor/ stövlar. Det kommer nog bli bra :) 
 
Annars är det som vanligt härborta, någon sa att jag skulle kolla upp tjänsten de har ute på Skärstadal i köket.. 
Så kvällen har jag spenderat med att skriva mitt cv och personligt brev ! 
ska kanske ge det ett försök, även om tjänsten va på tre olika kök, men de namngav bara ett.. 
kanske dax att börja tänka på vad man ska göra när man kommer hem ;) 


Kommentarer
Svealinnea

BRA SANDRA!! vad kul att du sökt tjänsten. Tjejen i köket skulle tycka de va så kul om du får jobbet :)

2013-10-25 @ 22:05:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0