En lite läskig fredag..

Idag såg jag fram emot satt åka till ett shoppingcenter och möta en ny au pair :)
körde dit o Allt gick bra, men när jag parkerat bilen ser jag att det ryker om den och det luktar bränt, What ?!?!?!?
Hann se att temperaturen va normal och blev väldigt förvånad o förvirrad av röken o doften! 
Ringde Josse som ringde pappa, fick lite hjälp, och ringde efter det min värdpappa. 
Blev lite lugnare och hon jag skulle träffa va nästan 1 timme sen, så hade lång tid att sitta och kolla på bilen så den inte brann upp...
jaja, den chansen va väl inte så stor, men just då trodde jag det. Efteråt tyckte min värdmamma att det inte va så smart att sitta i bilen o vänta på om den ska börja brinna, håller väl med :p 
 
mötte sen i alla fall den andra au pairen o vi gick runt, köpte 3 tröjor, inte så bra för resväskan, men svårt att låta bli när det va runt 150 kr st och det va fina tjocktröjor ! 
 
Körde sen nervöst hem (man gör ju som man blir tillsagd..) 
fick stanna två gånger för det rök lite o jag inbillade mig att det luktade.. Kan säga att det va några långa 20 minuter hem!!
Men hem kom vi och bilen ska till verkstaden imorgon! 
Gick runt i ca 2 h och kollade ut hela tiden och trodde jag skulle hitta bilen i lågor och tyckte jag kände rökdoft hela tiden.. Men inget av det hände, tur det ;)
 
Förutom detta lilla äventyr va dagen ganska bra, lugn och skön :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0