Fredag den 13

Då va ännu en fredag här, och för min kärà Vän i Connecticut, va det ingen vanlig fredag.
utan hennes sista jobbdag, grattis grattis, bra kämpat och nu är du äntligen i mål !!! 
 
Själv har det varit en ganska slapp dag, städat och tvättat, annars har jag mest suttit och planerat min resa.
kollat på en massa flyg, vill ju ha det billigaste, men ändå ett seriöst företag...
sen har jag även kollat hotell, buss, gårdar i Texas osv. 
Massa massa saker måste planeras, och efter ett antal timmars sittande nu ikväll, är det dax att lägga sig.
så skönt med sovmorgon imorgon :)
god natt, eller troligtvis god morgon/god dag för er :p


Kommentarer
Morran

Hoppas du hann hämta lillkillen i tid!!!!
Mycket att fixa inför resan, men va roligt att titta efter allt som finns att se och göra.
Lycka Till med allt.
Stor morgon Kram

Svar: Vi fick springa till bussen, men det va pga. Av min värdmamma, inte mig ;) Ja det är spännande, tackar :)
Massa kramar
Livet i New Jersey

2013-09-14 @ 08:48:44
Svealinnea

Ja fredagen den 13e var galet trevlig :-) jag är ju ooooooooofffffffffffff nu, nästan iaf. Känns så himla bra. O du har nu din resa att planera. Det är galet bra det också :)

Svar: Tur det, ja mycket trevligt :)
Livet i New Jersey

2013-09-15 @ 15:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0