Labor day

Idag har barnen varit lediga från skolan, för det är Labor day. Någon högtid som man igentligen inte firar :p
Så vi åkte med deras kompisar och åt brunch, sa sen hejdå till dem för det var dax för dem att åka tilbaka till Jersey. 
Vi åkte sen och handlade lite, skypade efter det med Elin och Nea :)
Ganska slapp och skön dag,
 
Igår gjorde jag typ ingenting, fastnat i "safe Haven" boken, så läste mest hela dagen, så mysigt att sitta ute på våran typiska amerikanska framsida och läsa :) 


Kommentarer
Svealinnea

Jag vill också fastna i en bok! Har hållt på med min liza marklund i en månad typ. Men den ska bli klar denna vecka. Erkänn boken o filmen är olika?!

Svar: Ja det är för härligt när man fastnat i en bok :) väldigt olika !!
Livet i New Jersey

2013-09-03 @ 02:54:36
Stina

Vi verkar tycka om samma författare :) Läser Dear John utav Nicholas sparks nu :)

Svar: ja det verkar vi ha :p har inte läst den än, vad tycker du om den ? :)
Livet i New Jersey

2013-09-06 @ 21:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0