Min helg !

Som vanligt hade jag inga planer för helgen. (Inga kompisar än..) men men stör mig inte så mycket.
hängde med min värdfamilj till en känd mall nära Charlotte, vi åt lunch på cheescake factory (mums) o sen gick vi runt o kollade. Men va en fancy mall, vilket kanske min plånbok va glad över. För kom bara därifrån med 3 nagelack :) är ju inte så mycket för dyra märkeskläder ;) 
 
Idag åkte jag o min värdmamma o ett värdbarn för lite mer shopping, mest saker till huset.
Men kom glatt hem med två joggingshorts och en sportbh för 60 dollar :) 
så jag har haft en lugn helg med mycket sömn och shopping o är nu laddad för en ny vecka !! 
 
Även om jag nog kommer se ut såhär imorgonbitti ;) 
 


Kommentarer
Svealinnea

Haha älskar katten gustaf! Vad åt du på chessecake factory? Jag åt en med vit choklad och konstiga nötter o kolasås. O sen en liten sallad haha ;) och brödet såklart, älskar deras varma bröd.

Svar: Jag åt ingen cheescake, utan pasta :) Låter gott, ja brödet e såååååå gott !!
Livet i New Jersey

2013-09-09 @ 03:00:20
Camila

God Morgon!
Sitter nu på tåget till jobbet. Denna morgon så slutat Stanley 06.00, så jag gör i ordning André till dagis och sen åker vi in och möter S vid stationen. Han lämnar A på dagis i och med att vi inte får lämna förrän kl 06.30. Idag blev det stressigt värre. Kan inte påstå att jag körde lagligt. Trodde att jag skulle missa tåget, men sprang som en liten idiot :) och hann.

Den skogen verkade ju inte så mysig. Lite scary när man inte vet vad det är för djur som finns. Ta det easy och utsätt dig inte för något farligt. Vill ha hem dig. Längtar efter dig och att få ge dig en STOR KRAM!! Puss från oss

Svar: Jodå, ja har ju sprungit till tåg/bussen många gånger. Blir alltid lika glad när man hinner med den dock :) Nej, ska nog inte tillbaka till den skogen iaf, längtar oxå!!
Kramar
Livet i New Jersey

2013-09-09 @ 07:03:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0