One direction time :)

 
Idag skypade jag med familjen ganska länge, men hann under tiden boka flyg till San Francisco, och kolla upp en massa annat inför resa :)
 Är taggad, bara för alla andra redan har slutat el slutar snart, känns det också som även jag slutar typ imorgon. men det gör jag ju inte, drygt 2 månader kvar !
 
annars va det en lugn dag, jag o de två minsta pojkarna har pratat om att se one directions film, har fått dem att gilla det, även om de aldrig erkänner det för någon annan ;)
så vi åkte o såg den ikväll, den va rolig, 12 åringens favorit del va alla galna tjejer, den minsta hatade tjejerna xD 
hahah, men vi hade en rolig kväll :) 
Filmen va rolig o det va mysigt att gå på bio med dem !! 


Kommentarer
Morran

Förstår om de kommer att tycka det blir tomt efter dig, när det väl är dags för dig att åka hem.
Gå på tjej film med au pairen är nog inte många som gjort, och till på köpet en film de inte skulle sett annars!
Du är för härlig, och underbar.

Många kramar från en stolt och glad "Morra"

Svar: Ja, men de kommer ju få en ny au pair ! Haha, nej det e nog inte så många somnade gjort det :p
Tack det samma, kram
Livet i New Jersey

2013-09-15 @ 15:21:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0