Playdate, yes sure !

Idag skulle lillkillen ha en så kallad playdate, alltså leka med några kompisar !
Han har aldrig gjort det innan, inte ens i new Jersey.. Så han såg fram e mot detta jättemycket, jag såg fram emot att skicka iväg honom till kompisen. 
Men så blev det inte, istället va jag tvungen att leka med tre 8 åringar!!!
ville inte ha in dem i huset, för hade inte frågar min värdmamma om de fick komma in, så vi va tyugna att vara ute...
va trött o svettig när de lämnade ca 2 timmar senare ;) men han hade kul, så då va det värt det ! 
Efter det har det varit en ganska lugn dag.
åkte o skulle kolla på resväska, men kom hem med två Nicholas sparks böcker :) 
tänkte köpa hans nya, men den va lite väl dyr, men en av huvudpersonerna hade han döpt till "levinson" hahah så måste läsa den :p 


Kommentarer
Anonym

Som sagt, meningen med playdate är att vi INTE ska behöva leka med dem ;) så får jag säga nu när jag är en ex-au pair haha. Hoppas de går bättre nästa gång haha

2013-09-20 @ 03:14:14
PP!

Du löste det utan att behöva ta in dom och det var nog skönt att det inte regnade hela tiden .

2013-09-20 @ 13:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0