A day at Bondi beach

Hej!
Idag var vi några stycken som åkte till Bondi beach, en av Australiens kändaste stränder. Den ligger precis utanför Sydney. 
Det var soligt i stan, så vi tog shorts, men blåste något enormt när vi kom dit, så blev lite kallt.. 
Det var fint, men inget badväder, la oss istället på stranden och bara njöt! 
Josse och Lollo, jag kände igen det från serien ;) såg likadant ut, minus alla turister. För nu var det inte så mycket folk. 
Har inga bilder att lägga upp, så de kommer om en vecka istället! 
Nu ska jag packa och förbereda för 5 dagars surf kurs. 
Hörs nästa helg! 
Ha det bra,
// Sandra 


Kommentarer
Svealinnea

Imorgon är det skolpremiär för dig, hur ska detta gå haha. Slut på leken nu! Har lyckats köpa mina böcker till kursen nu med, köpte dem av Handels snyggaste (eller näst snyggaste) fadder ;)

Här har det varit shortsväder också, huuuuur gött som helst och vinden har varit mycket svag :-)

Sufra säkert och akta dig för hajar!!!

2015-08-30 @ 16:24:42
Anonym

Härligt!! Surfa på å njut av livet!!

2015-09-03 @ 10:04:36
Josse

Ååå det låter så häftigt 😘

2015-09-07 @ 08:51:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0