Nu har jag landat i Sydney !

Hej !
Nu ska ni få en liten uppdatering om hur resan hit har gått. Alla tre flyg gick bra, Arlanda -> London -> Hong Kong -> Sydney. Bara 2 timmar försenade på hela resan, som tur var det på sista flyget. Tullen gick snabbt och smidigt och sen blev vi upp plockade och körda till boendet. 
Ett nytt och trevligt vandrarhem. Vi fick lite snabb information och sen fick vi checka in och äntligen duscha !! 
Vi var ganska trötta och jetlagade, men för att hålla oss vakna till i alla fall 20.. 
Gick vi ner till hamnen och opera huset. 
Huset var väldigt fint, och  området runtom var jättefint och mysigt ! 
Idag har vi varit på ett informationsmöte och fixat lite andra praktiska saker. Har även bokat in surf Camp till nästa vecka, då ska jag försöka lära mig surfa, blir spännande det. 
Nu ska jag sova, God natt ! 
/ Sandra 


Kommentarer
Svealinnea

Shiiiiiiit vad coolt! Det är helt osannolikt att du är DÄR. Hur många timmars tidsskillnad till Sydney jämfört med Gbg?

Uppdatera bloggen ofta, vill veta ALLT ;)

Svar: Ja känns lite overkligt !! Det är 8 timmars skillnad :)
Livet i New Jersey

2015-08-28 @ 22:53:35
Elin

Vad skönt att du kom fram utan några problem. Ser jättemysigt ut. Hoppas allt flyter på :D

2015-08-30 @ 22:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0