En kvälls uppdatering

Hej!
I går kom min nya kollega, en backpacker från Tyskland. 
Så har försökt lära henne vad jag gör, vilket är intressant när jag inte kan allt själv.. 
Men det har gått bra och det är kul med lite sällskap! 
Annars rullar det på, matar kalvar, mjölkar, rider, har lärt mig hur jag ska träna hästarna. Matar mer kalvar, flyttar staket och städar. 
Långa dagar, men det funkar bra. Dagens höjdpunkt var att hämta korna med hästen. Vi var ett bra par och jobbade bra ihop. Vilket vi inte alltid gör ! 
Har nu lagat och ätit kvällsmat, och ska ta det lugnt tills jag ska sova, 
Hoppas allt är bra med er!
Kram Sandra. 


Kommentarer
Svealinnea

Kul att vi kunde skypa idag :) verkligen trevligt och IKEAs soffa var mycket bra att sitta i. Ha en bra nyår nu :)

2015-12-30 @ 20:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0