God Jul !

Vill önska er alla en god jul !
Hoppas ni hade en bra julafton och att resten av julhelgen blir trevlig. Känns inte riktigt som jul, är varmt, inget julpynt och ingen familj.. Men igår ( julafton) fick jag lite ledigt på dagen och åkte och såg på en galopp tävling, min första. 
Det var roligt, men kanske inget jag vill göra så ofta.
Idag fick jag ett paket av han jag jobbar för, choklad :) 
Det är varmt och svettigt, runt 35 grader, perfekt julväder. 
Vi har därför bara gjort sånt som måste göras idag och efter mjölkningenkommer grannen över. Ikväll kommer även den nya tjejen hit, ska bli roligt. 



Kommentarer
Lowe

Balto är bäst,men kul att se dig och "dina kossor" också.
kram på dig kära kusin.

2015-12-26 @ 08:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0