Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag bestämt vad jag ska göra. Efter väldigt mycket funderande och grubblande. Har jag bestämt mig för att ändra mitt flyg. Det ger mig lite dåligt samvete, missa hela familjens födelsedagar ( förutom min) och nu jul. Men det var det det handlade om hela tiden, åka hem till jul eller inte?!? 
I slutet kändes det inte värt det, när jag ändå är här, vill jag känna mig färdig med Australien. Skulle jag åka hem den 21 december, hade jag haft mycket kvar på min oskrivna Australien lista. Om jag nu bokar om det, till februari, kommer jag hinna med allt jag vill göra. 
Har ett farmjobb på gång, uppe i norra Queensland, om jag får det. Ska jag åka upp och kolla hur det är, innan jag bokar om min biljett. 

Sitter just nu i ett regnigt Sydey, varit dåligt väder sen jag kom hit. Har regnat dagligen. Idag har vi planerat att åka till IKEA, ska ta tåget och sen gå 1,5 km. Tur jag packade min regnjacka!! 
Från förra gången i Sydney ! 
Ha en bra dag,
Kram 



Kommentarer
Morran

Även om jag längtar jätte mycket efter dig så är ditt beslut rätt.
Du hade ångrat dig och det är det inte värt.
Vi kan göra en hejdundrande fest när du kommer hem istället, där vi bakar in årets alla födelsedagar och jul!!!
Det går att ha gran och dopp i grytan även i mars...före eller efter tårtan.
Men granen får stå i ditt rum!
Stor och stolt men lite tårögd KRAM

Svar: Skönt att du tycker det! Tack :) låter toppen! Kram
Livet i New Jersey

2015-11-05 @ 11:21:27
Svealinnea

För en gångs skull har jag hittat den ultimata julklappen till dig i god tid (gjorde det i september haha). Men den kan gott ligga och dra sig till februari ;)
Kul för dig att du stannar!!!

Svar: Vilken otur. Ja jag köpte min i Maj, så den får dra till sig den med ;)
Livet i New Jersey

2015-11-05 @ 14:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0