Välkommen till Outbacken!

 Välkommen till Outbacken!
Här snackar vi ute i ingenstans. Närmsta staden är ca 45 minuter härifrån och den innehåller en skola, polisstation, liten affär och en pub. Eller det är vad jag har hört att den ska ha, har inte varit där än. Annars är Townsville nästa stad som är 3 timmar härifrån. 
Gården jag har kommit till är bra!
Mycket folk som jobbar här är runt 15 personer som bor och arbetar här. De flesta kommer ifrån Australien, men tre kommer ifrån USA. två ifrån Skottland och en annan backpacker ifrån Tyskland. De flesta är snälla och trevliga. 
Hittills har jag gjort skyltar med den andra backpackern, åkt runt och kollat, städat och varit barnvakt. Men hoppas snart få följa med ut och valla korna. De har fått för sig att jag är lite tjejig av mig. Plus att det är vanligt att tjejer städar, lagar mat och är barnvakt. Medan killarna jobbar ute. Men jag vill testa på allt ! Så ska försöka visa dem att jag kan jag med ! 
Internet är inte snabbt och vi har inte mycket av det. Därför kommer uppdateringen vara sådär. 
Ha en bra helg ! 
Kram 



Kommentarer
Svealinnea

Ibland blir man allt extra avundsjuk på dig haha. Som när man sitter o läser jobbiga texter om hur oljan påverkar säkerheten i världen. Då kan man minsann längta efter tiden som en fri själ :)

2015-11-13 @ 14:32:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0