Snart dax att lämna Narrabri

Hej ! 
På fredag morgon åker vi mot Sydney, i två bilar 4 personer och 3 hästar. Jag har längtat kan man säga ! 
Den sista tiden har varit seg, känt mig ensam och inte gillar jobbet i shopen. Men tiden har gått fort och snart åker vi. 
Sen sist har det inte hänt så mycket, förra veckan gjorde vi en liten dagsutflykt. Vi åkte till Brisbane och tillbaka. För att hämta hem en häst.,åkte vid 4.30, kom hem runt 21... Den mesta tiden spenderade vi i bilen, på en guppig väg. Kändes i rumpan och ryggen dagen efter. 
Förutom det har jag varit hemma eller i shopen. 
Ryktat hästar, de ska vara i toppskick till helgen, så ska helst rykta tre hästar dagligen, en timme var...
Men idag slapp jag, har därför packat lite, tvättat och tagit det lite lugnt. Snart tid att sätta fart igen, hästarna ska in och matas. 

Vad har jag då för planer efter detta??? 
Ja det kan jag tyvärr inte svara på för det vet jag inte själv än. Om jag hittar/får ett bra jobb, tar jag gärna det. Annars ska jag börja resa, men har inte bestämt mig om jag ska resa väst-, eller östkusten eller södra delarna. Landet är stort och hinner inte med allt. Hoppas att jag stöter på någon annan backpacker som vill resa och har bil. Som jag kan hänga på. Jag börjar med ett par dagar i Sydney. Sen får vi se vad som händer :) 
Gårdagens storm, men kom inget regn..


" stallet" 


Min bil, den kommer jag sakna.
Ha set bra, 
Kram Sandra 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0