En dag på stranden

Idag har jag, Saga och Elin varit på Manly Beach. En strand som ligger 30 minuter med färjan från Sydney. Super fint, lite likt Bondi, men mysigare. Kan vara för att det var väldigt varmt och skönt idag ! Mysig gågata med butik, restauranger och caféer och stranden var väldigt fin den med. Låg och solade, åt medtagna mackor till lunch. Gick runt och kollade lite och sen solade vi lite till. Råkade få en super duper fin shorts bränna... Även om jag smörjde in mig mycket tog solen bra. Lite för bra när jag hade shortsen ;) 

Imorgon lämnar jag Sydney för Tamworth och cowboy skolan. Ska bli spännande och lite nervöst. Har ju inte bokat någon resa därifrån för hoppas/tror de ger mig ett jobb efter kursen. Men ingen aning om var och vart för ställe. Beror på vilket man är bäst på! 
Har därför ingen aning om när jag kommer ha Internet nästa gång. Kanske redan imorgon eller inte fören om mer än en vecka. 
Ni får därför vänta och se när nästa uppdatering kommer. 
Ha det bra, 
Kram, 
// Sandra 


Kommentarer
Morran

Alltid lika kul att läsa om var du har för dig. Undra hur solbrännan blir under cowboy lägret??
Vi väntar med spänning på nästa uppdatering, när den än kommer.
Njut och ha kul. Kram

2015-09-12 @ 15:07:07
Lisefis

Härligt med sol... Förstår att ni njöt. Själv flyttade vi allt igår. Puh! Är sååå trött idag. Men ändå så mycket kvar... Väntar med spänning på nästa uppdatering. Go girl!!! Yeee haa!!!

2015-09-13 @ 10:41:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0