Surf camp

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen, efter en veckas surf läger. 
Vi var på ett ställe som heter, seven Miles beach.
2 timmar söder som Sydney. Där bodde, åt och surfade vi. Samma sak varje dag. Var ett gäng på ca 40 stycken, mest tyskar, svenskar och Britter. En blandning av surf instruktörer, de kom lite överallt ifrån. Det var ett härligt ställe. Vi vaknade och åt frukost, vid 9.30 var det dax att ta på sig vårtdräkterna. Ganska kallt och blött.. 
Hade två timmars surflektion, började på stranden och sen fick vi gå ner i vattnet och surfa. Efter det var det dax för lunch och vila. 
På eftermiddagen hade vi en till lektion innan vi duschade, åt kvällsmat och umgicks innan alla var så trötta och gick och la sig. 
Man hade ganska ont i kroppen och lite blåslagen av alla avtrillningar, men ville ändå inte missa någon lektion. 
Någon gång i mitten av veckan fick jag lite flyt och tyckte därför det blev roligare :) 
Det var roligt att testa på, ångrar det verkligen inte. Men tror inte jag kommer surfa något mer. Om jag inte har med mig någon som kan guide mig mellan alla regler i vattnet och hjälpa mig hitta rätt vågor ! 
Här kommer lite bilder från veckan :) 











Sista dagen klädde vi ut och surfade runt utklädda ! 



// Sandra 


Kommentarer
Morran

Ser snyggt och koncentrerat ut på brädan...
Måste vara en härlig känsla att få det att fungera.
Förstår att du inte kommer vara statist i Hawaii 5 O!
Härligt att du gjorde det och häftigt att få se bilder.
Ha det gott och "lev lagom".
Kram

2015-09-06 @ 15:34:38
Svealinnea

Äntligen! Som jag väntat på o läsa detta :)

2015-09-07 @ 07:00:52
Lisefis..

Härligt! Hawaii 5 O släng dig i väggen. Du är hundra gånger coolare. Ser alldeles underbart ut. Förstår att det måste kännas. Tänk då om jag hade gjort det istället. Jag som är såååå klumpig. Kram

2015-09-09 @ 16:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0