Tiden går snabbt

Tiden går snabbt, har redan varit i Australien i en månad och här på gården i över en vecka!! 
Trivs bättre nu med, har kommit in i rutinerna och gått bredvid i shopen. På torsdag har jag mitt första pass. Idag var jag där och lärde mig kassan. Men vill fortfarande inte svara i telefonen ;) 
Annars lunkar det på här, igår körde jag bilen in till stan. Med mer bilar, rondeller och korsningar. Okej stan är inte så stor. Men trafiken räckte för att göra mig svettig. Ingen tutade eller kollade konstigt på mig. Så jag är nöjd ! Fick även på en av ettåringarna på transporten igår. Vilket visade vara första gången för honom. Han är väldigt rädd av sig men gick på utan problem. Okej jag hade en hink med mat framför nosen på honom, men ändå. Plus poäng för mig, yeay . 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0