Sista dagen på jobbet

Idag gör jag min sista dag på gården, att över 4 veckor har gått så fort !!
I början hade jag panik att jag inte skulle gilla det. Men nu ska det nästan bli tråkigt att lämna. Har börjat lära känna lite folk, börjat träna hästarna och ser skillnad, kommit in i rutinerna och min jobbarkompis är riktigt bra. Men ser fram emot våran resa :) 
Har ett par dagar i Melbourne, på lördag ska vi hämta ut våran camparvan. Jag, Rebecka, en kille från Italien och en tjej från Japan ska resa i den till Perth. Vilket ska bli väldigt spännande!
Nu tillbaka till arbetet, sista mjölkningen.. 
Kram 
 


Kommentarer
Svealinnea

Till nästa inlägg önskar jag bilder på dem du är med :-) och på dig såklart!!
Hoppas tågresan till Melbourne gick fint!
Kram

2016-01-14 @ 07:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0