välkommen till sommaren i Melbourne..

Vilken skillnad på vädret !
I förrgår hade vi 38 grader och svettades, idag har vi haft 17 grader regn och blåst. 
Var två tröjor och regnjacka som gällde .Vi tände till och med en brasa inne. Känns inte som jag är i Australien idag.. Men regnet behövs och det ska fortsätta ett tag in i nästa vecka med. 
Vi var tvungna att flytta några kor och tjurar. Så tog Zoey för ville inte flytta så många tjurar gående.. men det gick bra och vi flyttade lite staket innan vi kunde spendera eftermiddagen inne. Innan det var dax för kvällsmjölkningen. Nu har jag duschat, ätit och njuter nu framför Tv:n. Ha en skön söndag. Kram 


Kommentarer
Svealinnea

Hej!
Hoppas allt är bra Sandra. Idag pratade vi i skolan o laxodlingar i "kassar". Jag kom osökt att tänka på när vi var i fiskebyn på Koh Kood. Du vet den där vi åkte motorcykel till :-) Ha det fint!

Svar: Ja det var ju typ odling i " kasse " . tack det samma , kram
Livet i New Jersey

2016-01-08 @ 16:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0