Fredag :)

Fredag!!
Om någon missat det så är det fredag idag( i alla fall i 5 min till)
Även i denna delen av världen, och idag har det hänt mycket skojigt :) 
Började med att gå till parken med några av barnen och spela basket, sen blev det lite tv tittade, som vanligt..
Sen stod det lunch på schemat och vi lyxade till det med hämtmat från mcdonalds, KFC och Wendys.
 
Efter det åkte nästan hela familjen till stranden i södra New Jersey, där gick vi runt och kollade, några spelställen brukar ha öppet men pga. Sandy är de fortfarande stänga..
Sandy hade förstört ganska mycket, stranden var inte så fin och stora delar av ett trätäkt strandpromenad var bort spolat.
 
Ikväll hade jag bestämt att träffa en tjej som hämtar barnen på samma skola som mig, hon skulle höra av sig när hon slutade, men vid 20 tiden hade hoppet försvunnit o jag trodde jag skulle få spendera kvällen med lillkillen och scooby doo igen.
Men så dök det upp ett sms och kvällen spenderade jag i stället passandes nog på Fridays med henne (hon kommer från Brasilien) och hennes kompis från Mexico, väldigt roligt  & välbehövligt :) 


Kommentarer
Sverige

Snygga bilder, vad mer kan man säga liksom :) Hoppas du har det bra därborta

Svar: Haha, ja det e ju det jag brukar skriva :pJag har det bara bra härborta, hoppas du har det bra i Sverige :)
Livet i New Jersey

2012-12-29 @ 11:52:56
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se
svealinnea

Nämen Elin nu snodde du ju min kommentar ;-) Vilken lycka när hennes sms dök upp, vad glad jag blir!

Svar: Haha, Ja det var riktigt gött !!!
Livet i New Jersey

2012-12-29 @ 15:22:59
Morran

Vilket ställe, tänk en varm sommardag på stranden. Kan räkna ut var du kommer hänga då. Skönt att du också fick lite tjej snack tid. Jag vet att det är gött! Även om jag är "gammal"! Kram

Svar: Ja läängtar :)Japp, kommer nog hänga där ganska mycket då, ja det var skönt..
Haha, så gammal är du inte XD
Kram
Livet i New Jersey

2012-12-31 @ 17:27:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0