Helg !!

Igår kom två kompisar till min värdfamilj på överraskningsbesök, min värdmamma visste om det. Men ingen annan.
Så alla blev  väldigt glada :) 
Jag sa hej till dem, men sen va jag tvugen att åka och möta den tyska au pairen.
Hon hade grindar till hennes område, men som tur var, va de öppna, puh ..
 
Vi åkte sen in till Charlotte och Megan and Liz. De är kände från youbube, fast visste inte om dem fören hon frågade om jag ville hänga med. 
Men de var bra, ett pojkband spelade innan, de va runt 16-18 års ålden. Inga jag visste om, men de i publiken (typ 75 pers) skrek och va ganska galna, haha så kul o se.
Sen kom Megan and Liz, de var bra, spelade runt en timme. Hade bara mobilen med mig, så blev inte så bra bilder..
Över är pojkbandet och under är Megan and Liz med deras band 
Idag kom min hf kompisars brorsbarn med mamma. 
Så barnen har sprungit runt och jag har pratat lite med mamman, o hon gav mig namn och adress till lite stall och ställen man kan hajka på !! :) Yey :D
Snart ska vi ha mat, steak med mac & cheese, pasta, sallad och massa mer gott !
Tur det, för jag är hungrig :p 


Kommentarer
PP!

Kul att du träffat någon att hitta på saker tillsammans med .

2013-09-01 @ 22:38:02
Svealinnea

Du o dina pojkband... Är fett avis på er bbq. Sitter på golvet på grand central o väntar på tåget. Är vrålhungrig så om nån ger mig bbq när jag kmr hem blir jag ganska väldigt glad :D

2013-09-02 @ 00:36:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0