Imorgon smäller det :D

Imorgon är det som gäller !!! :)
Då kommer mina språkresebundisar :D
Lollo o Elin har spenderat några roliga dagar i New York och hos Nea, imorgonkväll kommer de inflygandes ner hit ! 
Det är då hotell Waxhaw som ska stå dessa damer i tjänst och göra deras vistelse oförglömlig :) 
 
Det är ju lite kaos här, lådor överallt o vi vet inte vad saker är, men de är varmt välkomna o längtar så !!
Det är synd att inte alla 4 kan träffas, men fick skypa lite med dem igår, och vi kommer nog skypa med Nea också :)
 
Nu är det dax att sova, så jag orkar med all upp packning som är framför oss imon. O min rygg tackar för att det inte är på golvet jag ska sova på i natt :p 
 


Kommentarer
Morran

Ha,ha vilken upplevelse av flytt!
Låter ändå som det är smidigt, tänker på om vi skulle gjort likadant. Vet inte om jag vill tänka den tanken...
Skönt att du får lite annat att tänka på och göra när tjejerna kommer. Njut och ha det sååå roligt.
Kram älskade "unge"

2013-08-20 @ 10:10:00
Camilla

Vad kul att du får besök. Passa på och njut nu och ha rikitg kul!! Kramar i massor <3

2013-08-20 @ 12:28:08
Lise-Lott

Härligt!! Å vad kul att de äntligen kommer.. Vet att du längtat. Jag hoppas ni får trevligt å verkligen njuter av tiden. Häftigt att du är på plats i ert nya hus. Visst är det jobbigt att packa upp allt, men ack så nice det blir sen. Hoppas allt blir bra tillsist. Själv är jag uppe med tuppen. Alltså min tupp. Han börja gala ALLDELES för tidigt idag. Gäsp! Morgon stund har guld i mun.... Ja, jag vet inte det jag:(. Sköt om dig å ha skoj... Kraaaaaam i mängd...

2013-08-22 @ 06:16:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0