Fredag :)

Nu är jag inte längre glad att det är fredag, så man kan få lite ledigt o ta det lugnt. 
Nu är jag glad att det är fredag, så jag kan göra något vettigt !!
Denna veckan har varit lam, visst har vi haft o göra med visningarna o så, men ändå inte så mycket för mig.
De har inte velat åka till poolen, en enda gång  :o
 
Alla barnen gör sina saker o jag är på mitt rum o läser eller sitter vid datorn, jag gör frukost o lunch !
Visst ska man inte klaga att bli betald för att inte göra någonting. 
Men det blir ju lite långtråkigt..
 
Imorgon är det lördag, så vi hade tänkt att promenera över Brooklyn bridge, men vi hörde att det skulle bli ett riktigt åskoväder, så då känns det inte så lockande ;)
Så får se hur vädret blir, plan B är ett shopping center !!
 
Fick ett paket i veckan, en försenad födelsedagspresent :D
Tack så mycket!!
Från Camilla med familj, så skojigt, men min godis samling börjar bli stor !!
Har massa godis, för mycket.. Men det kommer gå åt ;) 
 
Detta skulle uppdaterats i fredags, men fick en visnng på huset, så hann inte färdigt..
Men bättre sent än aldrig :p 


Kommentarer
Camilla

Åh, vad kul att det kommit fram!!! Tyckte du om kläderna? Visste inte om du hade godis, men nu har du så det räcker och blir över då? Har paketet från Lise-Lott och Farmor kommit fram med? Sitter just nu i vårt uterum. Klockan är 22.50 och det är fortfarande varmt och skönt, men inte den hettan ni har. Här är det så lugnt och tyst att man verkligen kan njuta och slappna av. Imorgon är det min näst sista dag innan semestern igen. Längtar till ledigheten tillsammans med mina älsklingar. Ha det så gott nu och sköt om dig! Kram

Svar: Ja, har inte testat byxorna än, men linnet har jag hunnit använda några gånger :)Ja nu har jag mycket godis !!
Nej deras paket lyser fortfarande med sin frånvaro :(
Låter väldigt skönt !! semster låter ju inte för fel :p
Kram
Livet i New Jersey

2013-07-24 @ 22:53:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0