Varmt så det räcker o blir över !!

Igår va det över 100 grader ute, eller ja 100  Fahrenheit :P
Men det är över 35 Sverige grader, vilket är väldigt varmt, för varmt att åka till poolen enligt min värdfamilj. 
Så blev först en liten utflykt för folk skulle kolla på huset, o sen resten av dagen inomhus..
Lite långtråkigt, vill till poolen, men kan inte åka dit utan barnen, i alla fall inte på arbetstid ;)
 
På kvällen åkte jag, Santi o Kerstin på Santis värdsons baseboll träning, o sen till en diner :)
Vi hade milkshakes o det va väldigt "amerikanskt " 
Sen kommer en bild från en annan kväll denna veckan. 
Klockan va typ runt 21 o det är mörkt, men fortfarande så sjukt varmt, känns som man är utomlands, eller vänta det är jag ju ;) 


Kommentarer
Svealinnea

Haha rubriken är så rätt. De är mer än tillräckligt varmt. Ska ALDRIG mer säga att de är för varmt hemma, för sverige är ju inget mot denna tropikvärme... Tur att AC finns :-) du får hänga vid poolen i morgon allt.

2013-07-19 @ 22:30:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0