Idag kommer de !! :D

Nu sitter familjen på flyget!! :D
Så idag fixar jag det sista, blåst upp två madrasser, men när jag var färdig, märkte jag att det var hål i båda, yey. Så nu måste jag springa ner o se om de har en till, utan hål..
 
Familjen krånglade ju till det lite, så de kommer till JFK typ kl. 23, så ska ta tåget in till NY med Santi, hon ska hämta sin brorsa som kommer någon timmer tidigare, så roligt att de kommer samma dag :p
Sen måste vi ta taxi till flygplatsen,
Sen ska de vänta lite med mig, käka något och sen ska jag spendera några timmar själv där.
 
Hoppas sen min familj kommer i tid och att vi tar en taxi till penn station NY och sen hem, om vi missar sista tåget hem, får vi passa på att se NY på natten :p 
O ta första tåget hem istället ;) 
 
120 dagar sen sist! 
 
ps. idag har jag varit härborta 120 dagar och exakt 4 månader !! :) d.s. 


Kommentarer
Elin

Hoppas ni har det jättekul!!! Long time no see :)

2013-03-27 @ 14:38:13
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0