Helg igen :)

Fredag eftermiddag är här igen o jag klagar inte :p
Imorgon har jag Niagara falls klassen, fick mail av läraren igår att vi skulle skriva en dikt om fallen.
Skriva en dikt, om Niagara fallen, på engelska ?!?! på en dag?!?!
Fick i alla fall ihop en, men om den e bra återstår att se..
 
Efter kursen ska jag till Nea o spendera lördagkväll o Söndag i Darien, spännande!!
 
Har fått ett av barnen att ta sparkcyklen till skolan, medan jag går bredvid. 
Ca 1.5 km dit, idag frågade jag läraren om jag kunde ställa cyklen någonstans, så jag slipper ta den från skolan o dit på eftermiddagen.
Första läraren svarade: Jag vet inte riktigt, tror inte vi kan ha den någonstans, för om vi tar eran måste vi ta allas. Men fråga i huvudentren..
 
Sagt o gjort, vi gick dit o deras svar va:
Det är inga barn som cyklar till skolan, så vi har inget... 
USA i ett nötskal, så fick gå hem med cyklen i alla fall..
Men när jag kom dit i eftermiddags så hittade jag ett gammalt rostigt (tomt) cykelställ, så nästa vecka ska jag ställa den där :)
 
Ha en trevlig helg, hörs igen på söndag !!


Kommentarer
Stina

Såg du eirovision ? Vilken var din favorit, förutom sverige. Min favorit var Ungern. Han med mössan o gitarren 😉saknar dig. Vad är en släktträff utan dig ❤

2013-05-19 @ 00:58:54
Morran 2

Tur att du finns och kan visa på att livet kan fungera bra på andra sätt också!! Kram

2013-05-19 @ 18:32:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0