Världens bästa Lucke !! <3

Idag fick jag ett sms från Josse om vi kunde skypa, utan smilisar o sen ringde hon o det verkade som något hade hänt..
Redan då listade jag ut vad som hade hänt, Lucke va död....
Det är så svårt att ta in, jag har inte sett honom på 6 månadet, exakt på dagen, men att veta att jag aldrig mer kommer få se honom är så svårt.
Det är ända skönt att veta att han dog på ett "bra" sätt, ute utan att lida, o han var ju gammal, 28 år o 11 månader..
Går nu runt o gråter så fort jag råkar tänka på något som påminner om honom..
Så idag orkar jag inte skriva inlägget om helgen i Montreal, så det kommer nog komma upp imorgon.
Detta är sista bilen jag tog på dig, vila i frid min älskade Lucke <3 


Kommentarer
Lise-Lott

Beklagar verkligen.. Men ser det som så att han fick somna in i sommarnatten med vännen bredvid. Slapp bli sjuk och lida. Inte det sämsta i den åldern. Tänker på dig å förstår din sorg.. Men han fick ha en bra sista tid, i ert liv. Njutit i er hage, era ridturer och er omsorg. Svårt att vara så långt bort när det händer.. Kramar dig i tanken och skickar all värme från oss alla...

Svar: Ja han somnade in på ett bra sätt !!Tack..
Kramar
Livet i New Jersey

2013-05-28 @ 19:57:03
Elin

Beklagar :( Kramar xxxx

Svar: Tack, kramar !
Livet i New Jersey

2013-05-28 @ 19:59:48
Morran

Älskade unge!
Det är tomt och tårarna rinner här också. Lucke var så fin. Snäll och mysig. Till och med jag vågade leda honom. Var rädd om dig. Saknar dig så mycket. Många kramar

Svar: Han var bäst !! o ja till o med du lede honom :p
Saknar er oxå <3 kramar <3
Livet i New Jersey

2013-05-28 @ 21:55:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0