Söndag

idag har jag också haft en väldigt lugn dag !
Försökte träna med Josse o Lollo via Skype, men vi skrattade mest bott det. Men lite tränat blev det i alla fall :)
 
Fick idag höra att vi faktiskt har en hel del ormar här. O vissa är giftiga :O 
grannen hade hittat några i deras trädgård, men de visste inte om det va de gifta el inte, men ändå...
Jag brukar kolla efter ormar i gräset när jag går på promenader, men nu kommer jag gör det ännu mer :s 
 
En av mat affärerna här nere heter piggly wiggly ( har dock inte varit där än)
hela familjen fick varsin t-shirt från mäklarn med deras logga på. 
Min va väldigt fin, en grisrosa gris t-shirt :p 


Kommentarer
Morran

Har nog sagt det förr...Allt klär en skönhet!
Det där med ormarna lät mindre trevlig. Tur att du snart kommer hem...snart allt är relativt. Men närmare än nu har det aldrig varit.
StoooR Kram längtar efter dig.

Svar: Tack :)Ja mindre än 3 månader nu!! Kram saknar dig !
Livet i New Jersey

2013-09-30 @ 14:12:32
Lise-Lott

Finns inte den i Dans storlek??? Vilken perfekt julklapp;).

Svar: Haha den finns nog i alla storlekar och färger :p
Livet i New Jersey

2013-10-03 @ 11:27:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0