Mjölkgården nästa!

Hej !
Jag har haft fullt upp sedan jag kom till mjölkgården i söndagskväll. Har försökt lära mig så mycket som möjligt, börjat jobba vid 5.00 fram till kvällen. När vi har varit färdiga har vi oftast åkt iväg någonstans på kvällen. Tex. Åkt iväg och ridit två gånger eller träffat Rebeckas kompisar. Det har varit roligt, men långa dagar och lite sömn.. Vilket har gjort det svårt att komma ihåg alla rutiner. 
Mest ska jag ta hand om kalvarna och hjälpa till att mjölka, i mjölkgroppen och ta hand om hästarna. 
Imorgon åker Rebecka, henne jag ska ta över efter, så då blir jag själv. Men den 25 kommer det en tjej från Tyskland så det är inte sålänge jag är själv. 
En längre uppdatering kommer imorgon eller i helgen. 
Ha det bra, 
/ Sandra 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0