En snabb uppdatering

En liten snabb uppdatering om min dag,
Jag och den tyska backpackern tog med oss tre barn och åkte och badade i en liten flod. Den ligger väldigt nära huset. Vattnet var så varmt och skönt, även om det var ganska brunt o man blev nog smutsigare av att bada där. Det var berg runt omkring och hade ett litet vattenfall man kunde stå under. Så skönt, vattnet hade en perfekt temperatur! 
Det har inte varit mycket vatten i floden innan. Men efter regnet som var för några dagar sedan. Har den fyllts på. Regnar även nu ikväll. Så imorgon kanske den är ännu djupare! 
På vägen hem hoppade det förbi några kängrus. En vanlig dag helt enkelt. 
Hoppas eran helg har varit bra :) 
Kram Sandra



Kommentarer
Svealinnea

Idag precis i början av vår fysiklektion uttalar läraren ordet joule helt knäppt och jag och min granne börjar skratta lite lätt. Han upprepar detta ord ett antal gånger och tillslut ligger jag med huvudet på bänken och kan bara inte sluta skratta, trots att man bara borde lyssna. Tårana sprutar (som vanligt när jag skrattar) och jag får tillslut hålla för öronen när han uttalar ordet och jag kan bara inte kolla på min granne. Under vår rast gick jag till toan och inser att jag är röd som en tomat och dessutom är ögonen helt blodsprängda, precis som när man gråtit tre timmar.

Haha alltså den knäppaste föreläsning so far..

2015-11-16 @ 20:13:23
ELin

Nu vill jag ju höra hur han sa joule.....:P

2015-11-17 @ 21:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0