Äntligen!!

Äntligen, som jag har väntat!!
Igår kom Linnea hit :)
Först spännderade vi 4 timmar på mitt rum, käkade godis, pratade och skrattade MYCKET :D
Sen gick vi en runda och jag visade upp mitt fina Fanwood, (som jag faktiskt hittar ganska bra i nu)
 
Vår fint pyntade station !!
 
Många hus i området är så här fint pyntade,
Vi gick och åt och jag råkade få en STOR pizza istället för en liten, och denna pizzan var verkligen STOR!!
Kan ju säga att jag inte åt hela, inte ens halva...
Sen gick vi och kollade in området i mörkret
Hade en toppen dag och det ska inte bli 76 dagar till nästa  gång vi träffas!!
 
 
Idag kommer den gamla au parien hit, hon och hennes kompis ska komma hit och sova en natt innan de åker hem till Sverige :) 


Kommentarer
Morran

Stor pizza???
Du får lära dig vad familjepizza är!!!eller dem!
Förstår om du blev mätt.
Mysigt med tjej snack på rummet och godis, behövdes efter 76 dagars väntan.
Kram

Svar: Haha, enorm pizza!!Aa det skulle nog behövas..
Ja det behövdes verkligen, 4 timmar bara sprang iväg!
Kram
Livet i New Jersey

2012-12-10 @ 19:17:51
svealinnea

Jag galet vad trevligt, roligt, underbart, gött det var :D jag fattar inte att vi träffades igår, det känns overkligt! men snart sa vi ses igen det vet jag. o jag är så taggad på att leka guide inne i NYC ;) vi måste pratas vid SNART ;-)

Svar: Håller med :)Det ser jag framemot :D
Livet i New Jersey

2012-12-11 @ 02:39:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0