Manikyr

Har varit trött idag också, efter morgonpasset gick jag och la mig, och halvsov till typ 13..

Körde två av barnen till skolan idag, själv, det gick jätte bra och var skojigt :) 

Så skönt att komma igång med det!

 

Kom nyss hem, efter att varit på ett ställe och fått manikyr, det var sååå skönt!! 

Med varmt vatten och varma handdukar och allt, men hon var så snabb så man hann inte njuta så länge,

men det bästa av allt, var nog att hon gav mig lite massage medan naglarna torkade!!

 

Måste bara skriva vad jag fick höra på morgonen idag, haha..

När jag kom ner till köket idag så sa mamman till mig, "det var en av mammorna igår som frågade vem du var, om du var den äldste sonens flickvän", haha, vad vi skrattade, är nog inte alla au pairer som blir ihop blandad som barnens flickvänner, eller ja det lät lite fel, men ni fattar vad jag menar ;) 

 

Ha en trevlig helg!!



Kommentarer
Elin

Haha hur gammal är äldste sonen?... Bra bild

Svar: Haha, han är 15 ;)Tack :)
Livet i New Jersey

2012-12-08 @ 10:19:56
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0