Ökenråtta !!

Efter snart två veckor har jag kommit på vad det är för djur de har, nämligen ökenråttor.
Det ni, tycker jag bytte ner mig lite, katter, hästar o mm. till 9 ökenråttor!!
De springer bara runt i sina burar, så det är ju inte så mycket till sällskapsdjur..
Så här ser de ut : 
De är faktiskt sötare på bilen än i verkligenheten, så tänk er vilka skönheter man har som sällskap på lunhen ;) 
 
Igår kom den gamla au parien och henne kompis hit, så vi åkte till 3 av hennes kompisar på kvällen, mycket trevligt
Förutom Linnea har jag inte träffat några andra au pairer, så det kändes behövligt att lämna huset!
Så idag åkte de hem till Sverige, om de nu kommer fram i ovädret som ni verkar ha...


Kommentarer
Morran

Söta på bild var de,men tacka vet ja katter. Katter är söta, goa , kramiga med klös precis som tre tjejer jag älskar.
Hoppas du kan "hänga på" på de tjejer du träffade med Elin.
Ha det gott

Svar: Ja, hittade ingen ful bild på dem ;)Ja hade hellre haft en katt här, haha, vad gullig du är <3
Det hoppas jag, när vi väl har skaffat ett mobil kort :)
Tack det samma <3
Livet i New Jersey

2012-12-12 @ 19:49:13
Den absolut bästa kossan!!

Pojken i julkalendern har också en öken råtta :)

Svar: Aha, har inte sett ett enda avsnitt av den :o
Livet i New Jersey

2012-12-12 @ 19:53:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0