Sushi

Ja idag har jag då testat sushi för första gången, och kan ju säga så mycket att jag inte har fått en ny favorit rätt.
Gillade det inte, det var som att de aldrig tog slut och man bara tuggade och tuggade och de ville bara åka upp igen.
Men nu har jag testat det, och det ska jag nog inte göra om :P
Åt med pinnar för typ första gången idag också, men det gick sådär, så efter en stund fick min värdpappa hämta en gaffel åt mig, och jag såg att personalen små skrattade åt mig. Vilket även mina värdföreldrar gjorde, tur inte barnen var med, hade jag blivit utskrattad ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0