Trött

Nu sitter jag på mitt rum med en kopp varmchoklad i handen !!
Kom precis tillbaka efter en powerwalk i det fina vädret, idag är det lite kallare men solen är i alla fall framme :)
 
Igår kväll var nästan hela familjen och jag på ett glasställe, det var en som skulle flytta, så då träffades de där för att säga hejdå.
Jag var så trött, jag åt min glass o pratade med lite folk, men sen satt jag mest där o försökte se pigg ut, o klockan var bara runt halv 8!!
Jag lyckades dock inte se så pigg ut, för min värdmamma sa till mig idag, jag tyckte så synd om dig igår, det såg ut som du skulle somna när som helst...haha.
 
När vi kom hem hade jag mitt dagliga samtal med Linnea, sen somnade jag så fort jag la huvudet på kudden, vid typ halv 10 :p
 


Kommentarer
Morran

Tur att du inte kan luras...
Hon verkar ha bra koll, låter bra!
Kram

Svar: Ja det har hon ;)Fint namn du har döpt dig till :p
Kram
Livet i New Jersey

2012-12-06 @ 21:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0