Från New York City till familjen !!

Hej!
 
Äntligen har jag lite tid att skriva här..
Schemat har varit fullt, men har hunnit med mycket, t.ex. varit i New York city, och vid rockefeller center den dagen de tänder julgranen = smockat med folk, vi fick bara titta på granan genom ett fönster, och såg typ inegnting, men så här ser den ut.
  
 
Sen såg vi frihetsgudinnan, men på långt hål och i mörkrer så bilderna blev inte så bra, som ni ser nedan ;)
 
Sen var vi uppe på "rock of the top", och såg ut över New York:)
 
Sen får vi ju inte glömma Time Square :p
Det var en sjukt rolig kväll och kommer lugnt åka tillbaka dit!!
Nu sitter jag hemma hos min värdfamilj, vi har varit ute och ätit på en restaurang fullt med tvaparater som visade olika sporter och åt friterade kyckling med händerna, en ny upplevelse ;)
Det känns riktigt bra, och kände mig nästan som hemma när de började spela Swedish house maffia på radion :)


Kommentarer
Får jag komma på något!!!

Du får vara längst fram nästa år!!!
Skönt att det känns bra.
Kram på avstånd.

2012-11-30 @ 08:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0