Helgen :)

Helgen är redan över, och måndag igen..
I lördags var jag ju då i New York och kvällen spenderade jag hos Santi, med glass o film :)
 
Igår åkte jag också in till New York, men tog lite sovmorgon, så var inne vid 9.40, Santi hängde med in också.
Vi missade dock Nea springa. Med bara någon minut, men vi stöttade henne efter målgången, o hade firar måltid på mcdonalds , fint ska det va :p
 
Vi åkte sen hem och väl hemma åkte jag o Santi till YMCA (gymmet vi går till), och skriv in oss på de nya passen, nu ska vi komma ingen till sommarn!! 
Sen åkte vi hem till henne, såg ett avsnitt Glee, efter en stund om Kerstin, en annan au pair.
Vi tittade på en film och sen tittade vi på MTV movie award, skojigt va det, men var såååå trött, så jag nästan somnade.
Kom hem runt 23.30, som tur var, va det inte så svårt att gå upp idag i alla fall :)
 


Kommentarer
Den absolut bästa kossan!!

Låter som en lång men rolig dag :)
Har du hittat det vi glömde? ?♡♥

Svar: Nej, men vill inte rota runt i mina hp sovrum xD Men letat i mitt rum o kollat runt i huset, aven kikat in i deras rum ocksa, men inte hittat det..
Livet i New Jersey

2013-04-18 @ 12:29:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0