Lite blandat.

Nu kanske det var dax att uppdatera er med det senaste ;)
 
I torsdags åkte jag o Santi till ett reservat och gick i skogen :)
Jag blev typ som ett litet barn, hoppade runt o hade jättekul, o självklart lämnade vi stigen för att klättra o ta de svårare vägarna, tur hon tyckte det var lika roligt som jag :p
 
 
Fredag:
Igår va det full rulle hela dagen, först jobb sen gymmet och testa på zumba..
Promenerade till gymmet, tar ca 20 min, men var tidig o vädrer var underbart, så tog en omväg o vägen svängde inte där jag trodde. Så fick jogga sista biten för att inte bli sen.. 
Zumba var väl roligt, alla apploderade efter varje låt och direkt efter första låten kom instruktören bak till oss o frågade om vi var nya. ( syntes det så tydligt?!, det var typ 40 pers. där, haha)
Hon sa i alla fall att vi skulle ha kul o inte tänka så mycket.
 
Efter gymmet gick jag hem, tog en snabb dusch o sen åkte jag till grannstan för lunch med en ny au pair.
Hon var trevlig och vi hade en mysig lunch innan jag var tvungen att åka hem o fixa sista tvätten, innan jag hämtade barnen.
 
Lagade mat, sen skypade jag med familjen, inte alla jobb man kan göra det på arbetstid :p
De hjälpte mig att deklarera, så nu har jag gjort det. Resten av kvällen spenderade jag i parken med barnen innan jag tillsist blev ledig o kunde åka på filmkväll hos Santi, där två andra au pairer va :)
 
Idag var jag o hon jag träffade för lunch igår o en annan au pair på Jersey garden outlet..
Hmm, skulle inte köpa så mycket, men kom hem med ett par nya convers, ( de va ju billiga) , en jacka, vilket jag faktiskt behövde, eftersom NÅGON tog med min hem till Sverige ;) 
Köpte även två t shirtar..
 
Hade en bra dag där, men är nu trött o ska spendera kvällen i sängen med datorn o svenskt godis :D


Kommentarer
Morran

Hej!
Låter som du har att göra...
Jag är tacksam för att du behövde köpa en ny jacka, kan undra varför???
Kul att du hittar nya vänner att umgås, det gör väl inget om det blir några skor till. Det kan det vara värt, eller?
Hoppas godiset smakade.
Puss och kram.

Svar: Ja det kan man säga..
Hm, ja undra varför?!?!
Ja för många skor har man aldrig :p
Det är såååå gott :D
Pussåkram
Livet i New Jersey

2013-04-28 @ 21:24:58
l <3ll <3

Jag har ingen aning vem ni menar som tog med jackan ;)
Om ni behöver hjälp att hitta den som tog den, kan jag nog hjälpa till; )
Puss O kram ♥♥

Svar: Haha, du e knäpp :pPuss o kram <3
Livet i New Jersey

2013-05-01 @ 21:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0