Nu var semestern slut..

Ja nu sitter de på flyget hem och jag är kvar här..
Blev ett farväl med lite tårar som tog några timmar att försvinna.
Men när jag kom innanför dörren här i New Jersey, möttes jag av kramar och glada miner :)
Skönt att de var glada att ha hem mig :P
Möttes av att min värdpappa hade 65 thekannor på köksborde, 65!!! 
Han skulle slå in dem o sälja dem, hoppas han gör det innan frukost imorgon, men får väl inte hoppas för mycket..
 
Uppdatering om semester får ni imorgon, klockan är nu över 22 och jag är trött ;)
 


Kommentarer
Morran

Tack för en underbar semester. <3
Jag grät så linsen försvann...men det betyder att du är älskad och saknad.
Förstår så väl att de blev glada när du kom hem till värd familjen. Har ju sett hur mycket de tycker om och bryr sig om dig. Åh, det försår jag så väl. Älskade "unge"
Jag - du är långt borta men du finns alltid med mig, varje dag.I hjärta och tanke.
Puss och kram

Svar: Tack själva!Ojdå, jag grät så taxichaförren fick prata hela vägen så jag skulle tänka på annat ;)
Åå, tack !! <3 o du med mig!! Pussokram <3
Livet i New Jersey

2013-04-09 @ 18:07:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0