Träningsvärk..

Har så mycket träningsvärk, efter igår, förrgår o måndags!!
Det är så svårt att gå i trappor o har visst tränat HELA kroppen, för har ont överallt, haha.
 
När jag nyss gick väldigt långsamt ner för trappan, frågade min värdmamma om jag hade väldigt ont eller var rädd för att trilla i trappan.. ont svarade jag xD
 
Varför hon frågade var för hon trillade i trappan igår, så hon är lite blåslagen och väldigt ont i baken, så vi går runt o skrattar åt varandra ;) 
 
Idag ska jag städa, tvätta o handla. För ikväll kommer min värdmammas föreldrar, så ska träffa dem för första gången :) ikväll kommer även Emelie, som ska spendera helgen här :)
 


Kommentarer
Anonym

Föräldrar*

Svar: Jaja xD
Livet i New Jersey

2013-04-19 @ 18:23:27
svealinnea

Tjo hopp!
Haha träningsvärk är allt den bästa av värkar. även om det ibland är för mkt, kanske du håller med :) ha så rolig helg

Svar: Det håller jag med om :p
Tack, den var skön o avslappnande, hoppas din var bra :)
Livet i New Jersey

2013-04-19 @ 22:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0