Vardag

Igår va det fint väder och nästan inga aktiviteter, så jag o de minsta barnen va i parken och lekte hela eftermiddagen/kvällen, mycket skojigt :)
 
Idag är det tråkigare väder, lite små regn och molningt, men har en massa aktiviterer, så det gör inte så mycket.
En dag som denna är jag mycket glad att jag har en värdpappa som är hemma, för annars hade det behövts tre av mig vid att tillfälle :p 
Så kommer bli full rulle fram till efter 21, men det gör att tiden kommer gå fort!!
 
Idag va jag på frukost/lunch hos en ny au pair här, hon kommer från Argentina.
Men hon ska inte vara här så länge, för hon är i mellan rematch, tyckte så synd om henne.
Hon hade först kommit till en familj i New York, men blev utkickad efter 3 månader, gick in i rematch, kom till denna familjen. Som är jättebra, men hon kommer bara vara där i ca 1 månad, för då kommer deras nya au pair.. 
Så snart måste hon in i rematch igen, men hon vill helst stanna i denna familjen..
Är så lycklig att jag hade sådan tur att komma till denna familjen direkt !! :) 


Kommentarer
svealinnea

Ja Sandra det ska du minsann tänka varje dag, hur härligt det är att du hamnat i din värdfamilj. NJUT, NJUT, NJUT!

Svar: Ska försöka!!
Livet i New Jersey

2013-04-24 @ 03:15:44
"sommargästen" Helena

Vi är också så glada för din skull att du fått en bra värdfamilj.
Har inte varit inne och läst här på länge, så nu har vi suttit en lång stund och varit med om dina och hela familjen Levinsons upplevelser genom dina berättelser och alla fina bilder. Ni hann med en hel del förstår vi.
Såååå trevligt att du delar med dig i denna blogg. Ha det så bra.
Hjärtliga hälsningar från Helena och Harald

Svar: Tack !!
Ja vi hann med en hel del och hade en underbar tid!
Tack det samma.
Livet i New Jersey

2013-04-24 @ 14:42:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0