sista dagen i Jersey

Idag är då sist dagen här, imorgon börjar resan mot nya äventyr i North Carolina :)
Igår träffades vi för frozen yoghurt o idag ska vi göra något för att säga hejdå till mig. Känns lite konstigt att jag har sagt hejdå till några andra för de åkte, men nu är det min tur att fara !
 
Har så många känslor i magen, jag är glad, ledsen, nervös och förväntansfull på samma gång :S 
Det är ju liksom tid att avsluta ett kapitel, och börja ett annat, o detta kapitllet har varit sjukt bra, men hoppas o tror att nästa kommer bli minst lika bra :)
 
Idag ska vi (eller ja, flyttgubbarna)  packa det sista, allt ska ut, o vi ska sova på golvet inatt, eller på luftmadrasser, om vi får dem att funka ;)
 
Så om några timmar säger vi hejdå New Jersey o hej hej till North Carolina !!! 


Kommentarer
"sommargästen" Helena

Hej Sandra,
Hoppas resan gått bra och att du kommer att trivas på det nya stället. Tänk så många upplevelser du får vara med om i ditt unga liv. Fantastiskt eller hur.
Vi har haft några dar på Flättinge med ömsom regn och ömsom sol! Mest sol.
Idag har vi varit på ett fantastiskt trevligt kalas i "gammelstugan". Din mamma och pappa hade bakat toppengott bröd i den vedeldade ugnen där och så hade de bakat jättegod ostkaka. Naturligtvis med hemlagad sylt! Såå gott och trevligt och Gunvor och Arne var också med. (hoppas att jag inte tryckte för mycket på "längta-hem-knappen"!) Du har nog några fler intressanta upplevelser innan det snart är dags att komma tillbaka. Och fort går tiden, jag lovar! Det var ju nyss vår! Nu känns det att hösten är på väg och det är redan mörkt ute vid 9-tiden fast ikväll lyses det upp lite med fullmåne.
Hälsningar från Flättinge skattegård.

Svar: Hej !Ja resan gick bra o nu väntar vi bara på alla möbler och saker som kommer imorgon !!
Åå, låter ju för mysigt, mums med hembakat bröd och ostkaka med sylt.
Nästan så jag fick lite hemlängtan ;) lät ju för mysigt !!
Men ska uppleva mycket mer under mina sista månader innan det är dax att åka hem :)
Livet i New Jersey

2013-08-17 @ 21:34:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0