We'r here :)

Vi är framme :)
Resan ner gick bra i fredags o det var så coolt att komma till ett hus som jag bara har sett typ 4 bilder på.
Vi gick runt runt o kollade, o huset är sååååå mycket bättre än deras gamla !!!
Det är 2 stora våningar och en tredje lite mindre. Det är modernt och snyggt, alla blev så imponerade :)
Mitt rum var ett kontor innan, det har glasdörrar, men idag ska vi sätta tyg för, så inte alla kan kolla in hela tiden ! 
Igår åkte vi runt och lärde känna området, och det är väldigt olikt något annat jag sett innan. Det är blandad stora fina områden med hus, vissa till o med låsta med stora grindar, sen kommer det hagar med hästar och kossor o några mindre äldre hus. Det är så speciellt, något blandad mellan Florida o Jersey, om det hjälpte:p
 
Idag fixade de med internetet, nu funkar det, yey ! 
Imorgon kommer våra saker, efter att ha spenderat nästan 1 vecka utan att kunna sitta på en stol, utan det är att stå eller sitta på govet som gäller. Ska det bli skönt med stolar och även sängen är saknad !! 
Sovit de 3 sista nätterna på heltäckningsmattan o en sovsäck xD
Mitt rum som det ser ut nu xD
Bilder från sista kvällen:
De sista bilderna är på de presenterna jag fick sista kvällen, så gulligt !
De hade skrivit ut lite bilder o köpt mig en 1D Harry mugg, blev så överraskad :)


Kommentarer
Camilla

Vad härligt att det känns bra och att det är bättre än det andra huset. Förstår att det måste vara skönt att få dit sakerna och speciellt sängen. Det lät fräckt som du förklarade området. Du får verkligen uppleva två helt olika platser. Nu väntar jag på adressen, så jag kan skicka några rader till dig. Läste om att väljer resan och det var bra beslut. Passa på nu när du är där. Julen börjar först när du är hemma :) Sköt om dig nu! Saknar dig! Många kramar från oss

Svar: Mhm, mycket skönt :) Ja adressen har jag själv inte än, men när jag fått den kommer även du få den :)
aww, tack :) saknar er oxå <3
Kramar i massor !
Livet i New Jersey

2013-08-19 @ 05:22:02
PP!

skönt att det gick bra med resan ner . Jag förstår att du längtar efter era saker och en säng .

2013-08-19 @ 09:15:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0